.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2هزارشغل جديد درايجاد پالايشگاه مازندران

ايجاد پالايشگاه نفت در مازندران، موجب تعاملات منطقه‌اي خواهد شد 

 مشاور امور بين‌الملل شركت پالايشگاه نفت مازندران گفت: با راه‌اندازي پالايشگاه در مازندران، زمينه‌هاي جذب و اشتغال 2 هزار نفر در اين پروژه‌ فراهم مي‌شود و با استفاده از ظرفيت موجود در درياي خزر، تعاملات اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي با كشورهاي حوزه درياي خزر به وجود خواهد آمد.  
غلامرضا ناظمي : پالايشگاه نفت مازندران، پس از گذشت 18 ماه از تاريخ صدور مجوز از سوي وزارت نفت و انجام كار كارشناسي، تخصصي فني و مهندسي و زيست محيطي موفق به اخذ تأييد گزارش ارزيابي و امكان‌سنجي در سايت‌هاي مورد نظر حد فاصل شهرهاي نكاء و بهشهر از سوي دفتر ارزيابي زيست محيطي سازمان حفاظت شد.
وي اضافه كرد: هم‌‌‌‌‌‌‌‌اكنون كار ارزيابي زيست محيطي از سوي معاونت تحقيقات و پژوهش اين شركت با استفاده از دانش فني و مجرب‌ترين نيروهاي متخصص و كار‌آزموده آغاز شده است.
ناظمي به لغو مصوبه هيئت وزيران درباره محدوديت استقرار واحدهاي صنعتي در استان‌هاي شمالي (گيلان مازندران و گلستان) در جريان سفر رياست جمهوري به استان گلستان در اسفنده ماه سال گذشته و صدور مجوز احداث كارخانه پتروشيمي در اين استان اشاره و تصريح كرد: با توجه به پيگيري‌هاي استاندار محترم مازندران و نماينده مردم نكاء و بهشهر در مجلس شوراي اسلامي و حمايت‌هاي سازمان محيط زيست استان، مازندران با افتتاح اين دو پروژه بزرگ اقتصادي، متحول مي‌شود.
مشاور امور بين الملل پالايشگاه نفت مازندران ‌در پايان به مزيت‌هاي اين طرح از قبيل تبديل نفت سنگين به سبك و حذف 95 درصد از هواي متان موجود در نفت خام با استفاده از لايسنس داخلي، جلوگيري از خروج ميلياردها دلار ارز از كشور، كمك به قطع وابستگي در جهت واردات بنزين و زمينه ورود جذب سرمايه گذاري خارجي اشاره و اظهار اميدواري كرد با تعامل دستگاه‌هاي اجرائي در آينده نزديك آرزوي ديرينه مردم مازندران محقق مي‌شود.(fars)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

وحید 11 آذر 1388
ما همچنان منتظر راه اندازی و جذب نیرو هستیم
نا شناس 6 آذر 1389
زمان دقیق راه اندازی این پالایشگاه کییه؟
شرایط استخدام چه جوریه؟
علی سیرانی 14 فروردين 1390
مهندس متالورژی و دارای مدارک جوشکاری 6g از پتروشیمی e3 فنی حرفه ای و مدارک بازرسی جوش vt , mt , pt سطح 1و2 ساکن مازندران هستم.آیا برای اینجانب در این سایت تفتی جایی هست؟ با تشکر09111952943
اسداله اسدی 18 دي 1390
بنده با6سال سابقه در پارس جنوبی باافتخارمنتظر خدمت در این پالایشگاه هستم وبرای ملتم وخصوصا هم استانیهای عزیز ارزوی ساخت زودتر این پالایشگاه را دارم مرسی
حامد 31 ارديبهشت 1391
ما هم به سهم خود این افتخار دیگر را به ایرانیان و به خصوص مازندرانی ها تبریک می گوییم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.